Nyitva vagy? Tavasz van, ilyenkor ezt halljuk nyitnikék, nyitnikék. Tényleg jó lenne már visszatérni a régi kerékvágásba, de ebben a kérdésben sincs egységes egyetértés. Minden változás egyben lehetőség is. Nézzük, hogy vállalkozási szempontból mire érdemes figyelni.

Nyitva vagyunk?

Érdekes látni, hogy sok vállalkozás azonnal megnyitott, de voltak akiknek ez nem sikerült. Összeszedtük, hogy mit tegyünk és mit ne tegyünk, ha újra nyit a vállalkozás.

Röviden: ne felejts el kommunikálni! 

Tervezés, a titkos fegyver

Tervezés talán a legfontosabb lépés, minden vállalkozás életében. Remélhetőleg már kész volt az újranyitási forgatókönyv, ami levezényli, hogy milyen lépéseket kell tenni ilyen esetben, így az újabb változások, elvárások könnyen átvezethetőek.

Van kommunkációs terved? Szoktál posztolni? Mindent tudnak a kollégáid?

 

Nyitva vagy?

Kommunikáció, avagy használd lehetőségként

Ez olyan triviálisnak tűnő feladat, hiszen nem változott semmi, csak újra nyitunk. Nyitva tartásnak vannak új feltételei, ezt mindenképpen végig kell venni, mind a munkatársakkal, mind a folyamatokban, ami kihatással van a vásárlókra is.

Nyitva tábla lehetőség, hogy újra edukáljuk az ügyfeleinket, megmutassuk magunkat, az újdonságokat, a változásokat.

Tipp: most érdemes az alapoktól újra kommunikálni mindenről, egy fantasztikus lehetőség, hogy mindent pontról pontra magyarázz el és mutass meg az ügyfeleidnek.

 

Kommunikáció a céged brand eleme

  1. Tedd ki az összes lehetséges helyre, ajtóra, weboldalra, Facebookra, Google cégem oldalra, küldd ki hírlevélben… használd jól a marketing eszközöket.
  2. Építsd fel magad újra, ezzel megerősíted a jelenlegi branded, és újra is pozícionálhatod a vállalkozásodat.
  3. Használj ki minden lehetőséget, hogy segítsd az ügyfelek vásárlását.
  4. Készítsd gyakran feltett kérdések listát kifejezetten erre a helyzetre.
  5. Most hirdesd meg ezeket a posztokat, bejegyzéseket, hogy újra lendületbe kerülj.
  6. Ne felejts el a munkatársaiddal is, folyamatosan kommunikálni.
Brand-marketing-megoldások | Naturmarketing
Brand-marketing-megoldások | Naturmarketing