Közösségi vásárlás Allyos módra: Közösségre minden cégnek szüksége van, egy jól kitalált brand pedig elengedhetetlen, hogy sikeres is legyen. Hogy lehet összehozni a közösséget, a vásárlást és Fortunát? Utánajártunk…

Közösségi áruház, közösségi vásárlás, közösségi finanszírozás… Allyos

Egy új fogalommal ismerkedhetünk meg: avagy mielőtt vásárolok, lássuk, hogy sikerül-e megnyerni! 

Hogy lehet a legkönnyebben megérteni az Allyos Social Store lényegét?

Hasonlatokkal, „olyan, mint… — de mégis más” típusú példákat fel lehet sorakoztatni, de mivel az Allyos az egyetlen Social Store, azaz Közösségi Áruház, ezért minden példa kicsit sántítani fog.

A Social oldal egy kicsit olyan, mint az Ebay, vagy a Kickstarter, de mégis más, hiszen nem a leggazdagabb veheti meg a terméket. Hiszen itt az esélyeket magad befolyásolod, és kockázatmentes lehetőséged van fix árú aukción a legkisebb, azaz 300 Ft-ért is megvenni a kiszemelt terméket, ha elég közösségi érdeklődő van rá, és összejön a kitűzött, mindig fix ár. A Store oldal úgy működik és olyan, mint az Amazon vagy a Groupon, de mégis más, hiszen a kedvezmény közösségi vásárlásra is használható.

Közösségi vásárlás egy csavarral

  • Adott egy közösség, akik már használják az applikációt.
  • Applikációnak két oldala van: Social & Store.
  • Feltöltenek pénzt a Social részbe és máris részt vehetnek a különböző közösségi finanszírozású projektekben.
  • 1 dollárral is esélyt kaphatsz egy-egy luxus termék megnyerésére.
  • Közösség összedobja az árát (akár 1 dolláronként), 100%-nál egy algoritmus kiválasztja a szerencsés nyertest.
  • Ahány dollárt feltett az adott termékre, annyiba került a nyertesnek.
  • A többi finanszírozó dollárjai pedig átkerülnek a saját kedvezmény pénztárcájukba és a Store termékek vásárlásánál felhasználhatják.

Egyszerű, két pénztárca van. Az egyik lehetőség a Social-ban a nyerésre, a másik kedvezménygyűjtő a Store-ban. Mindenképpen érdemes megismerni a lehetőségeket.

Izgalmas? Töltsd le az appot!

 

Allyos App - apple
Allyos App – apple
Allyos app - google
Allyos app – google

 

 

 

Allyos közösség

Ismerd meg a közösséget is! Bepillantottunk az életükbe és nagyon segítőkészek  egymással, sőt kampányolnak egy-egy projekthez is, így gyakori a 100%-os siker.

Közösségi vásárlás - Allyos projekt | 10 érv | 1

 

Egy képzelt riport a közösségi vásárláshoz

10 kérdésre megkerestük a választ, amit a legtöbben feltennének, de nem biztos, hogy pontosan tudnánk rá a választ így elsőre.

  1. Pénzkidobás, vagy valódi esély?
  2. Drágábbak a termékek a Store oldalon, mint az Árukereső legolcsóbb árai.
  3. Elvertem már $10-t, semmit sem nyertem, törlöm az egészet.
  4. Csomó termék nem telik be. Kevesen használják, így nincs értelme.
  5. Nagyobb az esélyem nyerni, ha többel szállok be? Hogy működik a kiválasztás?
  6. Mi történik, ha beszállok, de nem gyűlik össze a termék ára, és lejár az idő?
  7. Ez olyan, mint a lottó, csak ott pénzt lehet nyerni. Akkor inkább lottózom.
  8. Mi van akkor, ha benne voltam egy termékben, de nem én nyertem?
  9. Összejött a termék ára, de nem kaptam semmilyen értesítőt, és a beletett pénzem sem kaptam vissza. Nyertem?
  10. Ha ez egy magyar app, akkor miért nincs benne Magyar nyelv?

 

1. Közösségi vásárlás pénzkidobás, vagy valódi esély?

A Social Store-ban az esély ingyen van, tehát máris kiderült, hogy a „pénzkidobás” lehetősége kizárt ebben a konstrukcióban. Az újdonság, hogy minden vásárlás előtt adhatsz egy extra esélyt a pénzednek, hogy sokkal nagyobb értéket kapj (nyerj) érte.

Mivel a közösségi vásárlásban csakis levásárolható kedvezménnyel vehetsz részt, ezért fontos, hogy lásd az érme másik oldalát is: A közösségi áruházat és a közösség erejét, melynek az előnye, hogy kedvező feltételekkel tudsz vásárolni a Store-ban.

A nyerési esélyeidet pontosan látod, és mindig ki is tudod számolni, hiszen minden terméknek fix ára van, amit össze kell dobni közösen. Nagyobb összeggel tudod növelni a matematikai esélyed. Egy 100$-os terméknél 1$-ral pontosan 1:100-hoz az esélyed. 2$-ral már dupláztad, 1:50-re.

A nyerést nem tudjuk garantálni, de hogy nem veszíthetsz azt igen. Ugyanis azt az 1 vagy 2 dollárt (bátrabbak akár sokkal többet is), amivel beszálltál a közösségi vásárlásba, azt levásárolhatod a Store-ban, ha nem te lettél a kisorsolt nyertes.

 

2. Drágábbak a termékek a Store oldalon, mint az Árukereső legolcsóbb árai.

A Social Store sosem tervezett a legolcsóbb lenni a Store oldalon, hiszen a Social oldalon a világon a legolcsóbb, mivel akár $1-tól kis szerencsével megvásárolható akár egy nagy értékű luxuscikk is.

Ezt sem az Árukereső, sem más nem tudja, ezért nem érdemes összehasonlítani az almát a citrommal. Az Árukereső egy platform, ahol más forgalmazók árait lehet összehasonlítani. A Social Store is egy platform, ahol a prémium termékeket tudjuk közös erővel megvenni, és közben elérhető áron vásárolni és beváltani a gyűjtött kedvezményt.

Az Allyos Social Store a kedvezmény alapú közösségi vásárlás új kategória megalapítója, és egyetlen védett platformja. Érdemes ugyanakkor rendszeresen nézni a Store oldal termékkínálatát is, hiszen folyamatosan vannak óriási akciók, és akár 100%-ban kedvezményből megvehető termékek, tehát nem kell semmit pluszban fizetni.

 

3. Elvertem már $10-t, semmit sem nyertem, törlöm az egészet.

A legnagyobb butaság lenne, hiszen nem tudsz “elverni” semmit a közösségi áruházban! Minden egyes dollár levásárolható kedvezmény, és gyűlik a Store oldali pénztárcádban. Ha nem te voltál a szerencsés kiválasztott a Social oldali közös finanszírozásban, akkor használd vásárlásra ezt az összeget a Store oldalon, mint extra kedvezmény.

Ne hagyd ott, hiszen az a te pénzed. Sem mi, sem senki más nem férhet hozzá, és nem tudunk vele mit kezdeni. Ne veszítsd el, ha egyszer gyűlik, pont ez a Social Store lényege. A “nyerési” lehetőség itt egy extra funkció, élj vele, és a kedvezményes vásárlás jogával is.

A sok ezer nyertes átlaga alapján 76.3%-kal olcsóbban jössz ki itt, mint bármely másik hagyományos áruházban. Egyszer mindenki sorra kerül. Vagy többször. Ez csupán aktivitás kérdése. Veszíteni soha nem tudsz. Ez nem lottó, itt levásárolhatod a „szelvényed” árát.

 

4. Csomó termék nem telik be. Kevesen használják, így nincs értelme.

Mi megépítettük és megvalósítottuk, amit megálmodtunk, és elérhetővé tettük bárki számára bármilyen álom terméket megvenni akár $1-tól. Ez a Közösségi Áruház.

Ez innentől a kezetekben van. A közösségi áruházhoz egyetlen dolog kell, hogy percenként álmokat valósítson meg: közösség. Ezért ebben rajtad a sor: szólj minden ismerősödnek, hívj be minden barátodat, dobjátok össze közösen vágyaitok termékeit. Kockázat nincs, csak izgalom, és soha nem látott eredmények.

Alkossatok csapatokat, hiszen ez az egyetlen hely, ahol egy $50.000-os Mustang-ot megvásárlásához nem kell legyen annyi pénzed, csupán $1 a zsebedben, és másik 49.999 ember szintén $1-al. A kérdés mindig csupán ennyi: Mennyit ér meg neked? Amikor már sokmilliós vásárlói táborunk lesz, akkor percenként talál gazdára egy új iPhone, és óránként egy új Tesla.

 

5. Nagyobb az esélyem nyerni, ha többel szállok be? Hogy működik a kiválasztás?

Allyos közösségi áruház, közösségi vásárlás
Allyos közösségi áruház, közösségi vásárlás

Matematikailag igen. A nagyobb részvételi összeggel növelheted az esélyed, de csakis a lejárati időn belül, mivel óránként csak $1-al lehet beszállni.

Ez nem licit, itt nem a leggazdagabb veheti meg az adott terméket, mivel véletlenszerű a kiválasztás. Az esetek többségében a vásárlók $1-al viszik el a termékeket. Te döntöd el neked mennyit ér.

 

6. Mi történik, ha beszállok, de nem gyűlik össze a termék ára, és lejár az idő?

Természetesen visszakapod te is és minden más résztvevő a pénzt. Ebben az esetben ez egy sikertelen közösségi vásárlás volt, nem volt elég érdeklődő, nem gyűlt össze a termék kitűzött ára az adott időn belül.

Az összegek visszakerülnek mindenki pénztárcájába, és használhatja ugyanerre, vagy bármely másik termék közösségi vásárlására. Ha ez a termék elérhető még a beszállítónál, akkor automatikusan újraindul nulláról.

 

7. Ez olyan, mint a lottó, csak ott pénzt lehet nyerni. Akkor inkább lottózom.

Abszolút nem olyan. A lottó egy hagyományos és egyszerű szerencsejáték. Soha nem ismered az esélyeid, ha nem nyersz, elbukod a szelvényed árát, ráadásul 547-szer nagyobb esélyed van, hogy beléd csap egy villám, mint megnyerni az ötöst. Nem túl fényes, de van, akinek szimpatikus. Ne hasonlítsuk össze az almát a citrommal.

A Social Store egy innovatív kedvezmény alapú, közösségi finanszírozást is kínáló vásárlási platform. Tudsz elérhető áron vásárolni, de közben ingyen lehetőséged van a kapott kedvezménnyel szerencsét próbálni, és hasonlóan a licithez részt venni a közösségi finanszírozásban.

Az esélyeid pontosan láthatóak, hiszen minden terméknek fix ára van, amit össze kell gyűjteni. Ha összegyűlt, egy szerencsés megkapja a vásárlás jogát annyiért, amennyit rászánt. Itt nem tudsz veszíteni, hiszen levásárolható kedvezménnyel veszel részt a finanszírozásban.

Vagyis csak az fizet, aki nyer, annyit, amennyit licitált, és aki nem nyert, az visszakapja és levásárolhatja a szelvény árát, ha nagyon lottó nyelven szeretnénk leírni. A nyerést még itt sem tudjuk garantálni, csupán azt, hogy soha sem veszítesz.

 

8. Mi van akkor, ha benne voltam egy termékben, de nem én nyertem?

Allyos közösségi áruház
Allyos közösségi áruház

Ebben az esetben a nyertes megkapja a vásárlás jogát azért az összegért, amennyivel hozzájárult a közösségi vásárláshoz.

Te pedig, aki nem volt ebben a körben szerencsés, visszakapod a pénzed levásárolható kedvezmény formájában, és átkerül a Store oldali pénztárcádba.

Itt gyűlik mindig, és a listázott akciós termékeken levásárolható, mint extra kedvezmény, vagy a 100% Discount termékeken teljes értékben beváltható, ezeken nem kell semmi mást fizetni.

 

9. Összejött a termék ára, de nem kaptam semmilyen értesítőt, és a beletett pénzem sem kaptam vissza. Nyertem?

Ha 100%-ban összejött egy termék ára a Social oldalon, a kiválasztott szerencsés azonnal kap egy e-mail és egy Push értesítőt erről. Ezután meg kell nyitnia a Social Store appot és elfogadni a terméket, ezzel le is vonódik, mint vásárlási díj a betett összeg.

Erre 24 órája van, ha ez az idő lejár, új résztvevőt sorsol az algoritmus. Ezért nagyon fontos ellenőrizni az e-mail fiókod, biztonság kedvéért a Spam fiókod is, és engedélyezni az appban a Push értesítőket, ha aktívan részt veszel a közösségi vásárlásokban, hiszen ameddig a nyertes nem fogadja el a terméket, azaz max. 24 óráig az összes többi résztvevő várakozik.

Extra funkcióként hamarosan megadhatod a mobilszámod is a Profilodban, és akkor 6 óra elteltével SMS-t is küld a rendszer a nyeremény elfogadásáról. Ilyen esetben ezen a terméken látni fogod a “Pending…” státuszt a Menu/My Ins szegmensben az appban (ez egy 3.1-es funkció, a mostaniban még nincs).

 

10. Ha ez egy magyar app, akkor miért nincs benne Magyar nyelv?

Az Allyos – Social Store egy amerikai licensz és védjegy alapján a nemzetközi piacra szánt vásárlási platform, aminek vannak magyar szálai, hiszen magyar IT szakemberek fejlesztik. Valamint ebből kifolyólag a magyar piac volt az első, ahol Beta teszt fázisában publikussá vált a világ első Social Store-ja.

Mostanra az Allyos 39 országban aktívan elérhető. Mivel az app nemzetközi, így a hivatalos nyelve az angol. A felhasználás minimális angol tudást igényel. Amennyiben értelmezési problémád lenne, kérjük bátran jelezd ezt a support@allyos.com címen, és kollegák jegyzik az igények alapján a fejlesztőknek ezt fontossági sorrendben.

 

Teszteld Te is