A jó minőségű tartalom kulcsa a sikeres közösségi média marketingstratégiának. A tartalommarketingről készített kutatások kimutatták, hogy 300%-kal több leadet eredményez, mint a fizetett keresés vagy a beszerzési csatorna.
Ennek a tartalomnak a közösségi médián és más csatornákon keresztül történő népszerűsítése nagyszerű módja annak, hogy a webhelyére irányítsuk a forgalmat – és a tartalommal való interakció után a fogyasztók nagyobb valószínűséggel fejezik ki érdeklődését az Ön szolgáltatásai iránt.
Tartalom minden – Különböző kutatások, összegzések szerint:
Az internetes webhelyek 34,5%-át a WordPress adja, mint választott tartalomkezelő rendszert.
70 millió, egy adott hónapban a WordPress-en közzétett új hozzászólások átlagos száma.
A blogbejegyzés írása átlagosan körülbelül 3,5 órát vesz igénybe (az átlagos blogbejegyzés hossza 1 151 szó).
37 másodperc, az az átlagos idő, amelyet az olvasó egy blogbejegyzés olvasásakor tölt el.
Az olyan blogbejegyzések, amelyek 75–100 szavanként képeket tartalmaznak, kétszer több megosztást kapnak, mint azok nélkül.
Az internethasználók 77%-a rendszeresen olvassa blogbejegyzéseket.
Csak 37 másodperc?!
Ez rendkívül alacsony, főleg, ha figyelembe vesszük, hogy az átlagos blogbejegyzés hossza 1,151 szó.
Növelhető az eltöltött idő! Kreatív ötletekkel, megoldásokkal.
- Adjon hozzá annyi értéket a bejegyzéshez, amennyire csak lehetséges. Az emberek nem csak a szórakozás céljából olvasnak blogbejegyzéseket – azért olvasnak, hogy megoldást találjanak egy adott problémára.
- Hozzon létre olyan tartalmat, hogy ossza fel a szöveget könnyen emészthető darabbá.
- Használja az írott tartalom, a képek, a beágyazott videó és a hang kombinációját az olvasók érdeklődése érdekében (így vonzza a több ember tanulási stílusát).
Tartalom a forma
A minőségi tartalom sem elsősorban az eladásra összpontosít. A sikeres közösségi média és a tartalom marketing erőfeszítései sok szempontból közönséget építenek, mint a hagyományos értékesítési folyamat. A kapcsolatok ápolására és az idő folyamán értékteremtésre összpontosítanak, ahelyett, hogy azonnali eladást keresnének.