Egy vállalkozás sikere sok mindenen múlik, ezért egy gyors hirdetés elindítása, remek eszköznek tűnhet. Körbejártuk, hogy milyen lehetőségek vannak és mire kell figyelni, ha elkezdünk hirdetni.

 

Hirdetés előtt, teszteld a vállalkozásodat

Megkérdeztük a szakértőinket, és erre jutottunk: egy hirdetési kampány sikerénél is érvényesnek látszik a 80/20-as szabály. 80%-ban függ a vállalkozástól és 20%-ban a kampánytól. 

A beszélgetések alapján három kiemelt területre érdemes fókuszálni, jó alapok szükségesek, ami a működtetésre is vonatkozik.

 

Talán a legfontosabb,

hogy minden ötlet csak akkor hasznos, ha meg is valósítod. Az elköteleződés kiemelt feladat, ezért az online technikákon túl értsd meg a látogatóidat.

Jelen kell lenni az online világhálón, a vállalkozás számára a legjobb felületeken kell megmutatni a terméket vagy a szolgáltatást és a visszajelzések, értékelések szerint is, hiteles legyen a cég.

  1. Gondold végig az ügyfél fejével, az első pillanattól, mit lát – ez a legnehezebb feladat.
  2. Nézzétek át a munkatársakkal, a teljes folyamatot.
  3. Végezzetek tesztvásárlást.

Cég oldalról külső szempontból a weboldalt és a különböző platformokat érdemes tesztelni, emellett a belső folyamatokat. Szolgáltatás, termék ajánlatokra, megfelelő leírásokra, jó csomagajánlatokra, egyszerű vásárlási folyamatra és jó minőségre van szükség.

Brandként is figyelni kell az összhangra, a megfelelő jelenlétre és a megjelenésekre. A felismerhetőség, az, hogy mit társítanak a megjelenéshez tudatalatt is, befolyásol, tehát nem elég a marketing szempont. Fel kell építeni a vállalkozás szakértői szerepét, ami a hitelesség alapja lesz.

 

Weboldal audit és technikai gyorsítás, a jó minőségű hirdetésekért

 

Hirdetés, vállalkozás, marketing ötletek


 

Marketing eszközök

 

Marketing feladatokat gyűjtő fogalomként szokták használni, de érdemes egy kicsit megismerni a különböző területeket, mert minden vállalkozásnak másra van szükség.

Nem csak az iparág, hanem a vállalkozás mérete, kora, összetétele, munkatársak száma, struktúra, kialakított folyamatok, használt rendszerek, innovációs készség, rendelkezésre álló büdzsé is meghatározza a lehetőségeket.

A megfelelő platform használat és a kommunikáció ugyanolyan sokat ad hozzá a termékhez vagy szolgáltatáshoz.

Neked hány csillagod van? Régen a PR volt a trend, ami a bizalom művészete volt, ez sem múlt el csak átalakult. Ma a csillagok az új ajánlások! Nem elég, ha jól kommunikálsz, hitelességet nem Te döntöd el, hanem az Ügyfél.

Értékelni, minősíteni ma könnyű, ezért kiemelt jelentőségű, hogy mikortól figyelsz az ügyfeledre. Mindent megtehet, így az ügyfélélmény felemelhet vagy letaszíthat.

 


 

Hirdetések

Többféle lehetőségünk van, hirdetést könnyű kiírni, de jól optimalizált hirdetéshez már több szükséges.

Indítás előtt az alábbi feladatokat érdemes elvégezni: ellenőrizzük le a weboldalunk technikai állapotát és a SEO értékeket, kulcsszavak erősségét. Kutatást semmiképp ne hagyjuk ki, mert ez segít a kampány tervezésében. Megfelelő landing oldal fogja minősíteni a hirdetés relevanciáját és a különböző eszközök használata fogja segíteni az optimalizálást.

Összegezve, legyen jó beállított a fiók, a legjobb célközönségre van szükség és tesztelni kell a hirdetéseket.

Marketing ötletek


 

Facebook hirdetések

 

Kutatás során olyan szokásokat is találhatunk amire eddig nem is gondoltunk. A Facebookot napi 3 órát használják, hogy pontosan mire, ez a kulcskérdés. Minden platform sokféle statisztikát, célzási lehetőséget biztosít, ezért érdemes megismerni.

Havi szinten 2,5 milliárd ember használja a barátaikkal és családtagjaikkal való kapcsolattartásra, valamint a számukra fontos dolgok felfedezésére. Vállalkozási szempontból is fontos terület, hogy építsd a branded, közben találj új ügyfelekre, így hosszú távon is ápolhatod a kapcsolataidat.

Általánosságban igaz, hogy a Facebookra elsősorban, nem vásárolni mennek az emberek. Természetesen szolgáltatás és termék függő, ezért használjuk arra, amire való.

 

Linkedin hirdetések

Ismerd meg a célközönségedet, mert lehet, hogy a Linkedinen fogod megtalálni.

Brand szempontból így különböztetjük meg: az üzleti élet Facebookja, míg a Facebook elsődleges célja a felhasználók szórakoztatása, ez az oldal a karrierépítésre, szakmai személyes márka építésre és az üzleti kapcsolatépítésre fókuszál.

A világ minden tájáról, több mint 630 millió szakember van jelen. Több mint 30 millió szervezet kapcsolódik a tehetségekhez és más szervezetekhez. Mindezek a kapcsolatok és tevékenységek gazdasági lehetőséget teremtenek.

Te ki használod ezeket a lehetőségeket?

A legtöbb hasonlít egy weboldalhoz és különböző módon lehet az üzeneteket eljuttatni. Érdemes figyelembe venni, melyik támogatja a megjelenésünket.

Google Cégem, Facebook, Youtube, WhatsApp, Messenger, WeChat, Instagram, QQ, Tumblr, Qzone, Tik Tok, Sina Weibo, Twitter, Reddit, Baidu Tieba, LinkedIn, Viber, Snapchat, Pinterest, Line, Telegram, Medium…

 

Minden ezen múlik

Az első pillanat és az ehhez kapcsolódó benyomás jelentősége vitathatatlan. Az ítélet megszületik azonnal, ha számunkra nem tetszetős vagy nem megfelelően tálalt az információ.

A PR, marketing technikáknak köszönhetően jelentős a pszichológiai befolyásolás is, úgy, hogy legtöbb esetben észre sem vesszük.

Te döntesz, mit teszel vagy nem teszel a vállalkozásoddal!