Teszteld a vállalkozásod és keress jó szakértőt azokra a feladatokra, amelyek megbuknak a teszten. A felmerülő problémák, panaszügyek a legjobb iránymutatók, de ez csak egy szelete a vállalkozásodnak. Látnod kell a teljes képet.

 

Szakértőink ezt ajánlják

Nézz más szemmel a cégedre, vállalkozásodra. Nincs általános recept, de van kötelező lépéssor, amivel biztosra mehetsz.

  • Nulladik lépésként ismerd meg a problémákat, ez lesz a kiindulási pontod.
  • Először nézz rá az online világotokra,
  • második lépésként hívják fel a vállakozásodat és kérj visszajelzéseket,
  • harmadik lépésként már a kaputól, ajtótól kezdve indulhatsz felfedező útra.

Kihívás lesz, hogy úgy nézz rá, mint sok-sok különböző ügyfél. Mindenkinek más és más a prioritásai és a szempontjai vannak, ezt kell szem előtt tartani minden lépésnél.

 

Problémák, panaszok, elégedetlenségek

Készíts listát, hogy az elmúlt évben, időszakban, milyen problémák voltak, amit jeleztek az ügyfelek. Az összeset, a legapróbbig (nem kaptam értesítést, nem hívtak vissza…), mert midegyiknek külön üzenete van. Megmondja, hogy melyik folyamatot érdemes felülvizsgálni.

Egy másik listába pedig kerüljenek a kollégák és az ügymenetek, folyamatok panaszai (lassú, nem készült el, nem kaptam meg, nem bírjuk…).

Legyen jó szakértő vállalkozásod - teszteld! | 1
Vállalkozási problémák | Cég & Brand

Megjelenés összképe

Következő lista arról, hogy hol vagy jelen. Minden platformot egymás után nyiss meg. Weboldaltól a keresőben beírt cégnévig.

Nézd meg az üzeneteket, a reakciókat, a képeket, a cég arculati megjelenését, a véleményeket, és legyél őszinte. Ügyfélként Te mit gondolnál erről a cégről.

Mi a céged üzenete?

Mi jelenleg és mit szeretnél. Itt is érdemes a munkatársakat bevonni. Az észrevételekből lesz egy összkép, amit használhatsz a tervezésnél.

 

Mérlegelj

Sok szempontot kell figyelembe venned, olyan megoldás ritkán születik, hogy mindenkinek egyformán jó legyen. Értsd tulajdonos, vezető, munkatársak, ügyfelek…, a vállalkozás egy élő szervezet, amihez sok összetevőből kell összeválogatni a megfelelő eszközöket, rendszereket és csapatot.

Meg kell találni azt az egyensúlyt, ami támogatja a lehetőségeket (büdzsé), élhető a munkatársaknak (hatékony folyamatok) és igazi élményt nyújt az ügyfeleknek (elégedettség).

 

Szakértő keresése | Cég & Brand
Szakértő keresése | Cég & Brand

Szakértők keresése

Végeláthatatlan felsorolásba kezdhetnénk, hogy milyen területekre érdemes szakértőt keresni vagy kiszervezni. Nincs két egyforma cég vagy szervezeti struktúra ezért különböző megoldások lehetnek. Multiknál teljes egységeket szoktak inkább kiszervezni a költségoptimalizálás miatt. KKV pedig egy-egy területre (ügyvéd, könyvelő, IT…) keres szakértőt.

Mielőtt elkezdenénk keresni, érdemes feltérképezni a problémákat, konkrét célokat meghatározni és ehhez először megnézni, hogy milyen a digitális megoldásokra van lehetőség.