E.T. visszatért, és a story folytatódik, megnézhetjük egy új életben. Karácsonyi reklámok, külön kategóriát képviselnek. Egy jó történet, sokmindent képviselhet és el is adhat.
Nem panaszkodhatunk az idei szezonra. Már december elején befutott több erős alkotás, Mariah Carey-től, a Tescotól vagy akár a Telenortól.
Telekommunikáció erős story készítésben. Ám számunkra (mert a korosztály igenis számít) mindegyiken túltesz az amerikai kábelszolgáltató, az Xfinity ünnepi szpotja. Visszahozni E.T.-t, egy mi lenne, ha érzéssel. Mondjuk ki, menő.
Ki a célcsoportod? Ha ők látták gyerekként az E.T.-t, akkor ez telitalálat.
Visszakapjuk E.T.-t, hogy újra találkozzon Elliottal. Közben ő is felnőtt és családjával él.
Az igazi akkor lenne, ha ezt Steven Spielberg rendezi, a Variety információ szerint állandó kapcsolatban állt a reklám készítőivel és áldását adta a videóra.
Story a lelke
Mi a Te storyd? Hogy tudsz történetet kreálni az ügyfeleidnek, vásárlóidnak? Stratégia és brand építése az, amivel minden sikerre ítélt vállalkozás indul. Így a történet egyszerű lenne, csak rögzíteni kell a pillanatokat. Te rögzíted és használod?
Mindenki azt szeretné, hogy a saját márkája legyen az az igazodási pont, amihez a konkurenseit viszonyítják, még sincs általános megfogható sikerrecept.
Végy egy gyereket, egy kutyát és kreálj szerethető figurát és kezdj bele.