Tippekből sosem elég, de egy jó módszer aranyat ér. Most bizony kikerültünk a komfortzónán túlra, ezért mégnagyobb szükséged van marketing szemléletre.
Nem hiszed? Összeszedtük a hozzávalókat, meg olyan érveket, amit már úgyis ismersz és egy apró trükköt, ami mindent megváltoztathat. Mindenhol tudod hasznosítani, ezt garantáljuk!
Megtanultad? Használd!
Váltsd át az eddigi tapasztalataidat marketingre, a marketinggel pedig pezsdítsd fel a mostani életed, de előbb pillantsunk egy kicsit vissza, majd előre és álljunk meg a mostnál.

Mit csinálsz, ha citromot kapsz az élettől?
Te is tudod, hogy limonádét kellene csinálnod belőle, de most inkább hekkeld meg!
De mit tegyél, ha van már egy kancsó limonádéd, és nincs, akiknek készítetted?
Például készíthetsz belőle jégkockát, amit később bármikor elővehetsz.
Vagy használd fel egy jó kis gyümölcsleveshez, amit persze úgy tálalsz a családnak, hogy „megbolondítottad egy „kis citromos vízzel”.
Te mit teszel a limonádéval?
Konvertálj!
Kezdjük az alapoknál, konvertálj, azaz értéket válts át egy másik mértékegységre, nagyságrendre, pénznemre, összegre, értékre.
Tippként ajánlják, hogy 21 nap szükséges az új szokás elsajátítására és ennél egy kicsit több, hogy rutinná válljon. Egy hónapja korlátozva vagyunk, mit tettél eddig? Mert bizony az élet csak konkrét cselekvésre tud reagálni.
Jöjjön először egy élet tipp
A csodabogyó itt sem működik! Ahogyan a súlyfeleslegünk sem egy-két napnyi rossz szokás következménye, úgy a megoldáshoz vezető út sem rövidíthető, ha valaki erre számít, rossz helyen jár.
Összességében nem lesz elég, ha egy-egy dolgon változtatsz, mert minden mindennel összefügg. El kell kezdeni, nincs mese.
A megvalósítást kell lépésről lépésre átkonvertálni, mert lehetetlen küldetés lesz, ha egyszerre több fronton próbálsz megváltoztatni.

Nézd marketing szemmel is
Most jól megkaptuk, bevezette helyettünk a vírus a home office-t és a digitális átállást!
A munka világát jelentősen átalakítja majd a digitalizáció és a robotizáció, és az új technológiák egészen más képességeket követelnek meg. Megszűnnek munkahelyek, lesznek újak, ezért más skillekre lesz szükségünk. Ilyenekre például: technikai képesség, kreativitás, komplex problémamegoldó készség, jó vezetői és szociális készségek.
Konvertáljuk át magunkat is. Jöhetnek azok a hozzávalók, amelyekre szükséged van.
Jó rutinokra lesz szükséged
A legjobb, ha felteszed magadnak a 10 pontos kérdést: mennyi időm van rá?
A szokásaid azért vannak, hogy „megspórolják” neked a döntést, ne kelljen gondolkodnod a minden napi elvégzendőkön. Vannak feladatok, amit el kell végezni és vannak feladatok, amit szeretnél elvégezni.
A módszer
Az idődhöz igazítsd a feladatokat! Ezután rájössz, hogy ez nem elég, így kénytelen leszel először időt hekkelni.
- Jelen kell lenned, ez tény!
- Át kell alakítanod és újratervezned, ez meg a tipp!
- Ne sokat, hanem okosan, ez pedig a trükk!

Digitális brand
Még egy válsághelyzetben is a küldetés a lényeg. Ne feledkezz meg erről! Marketingre szükséged van, ha vállalkozol, és ha megváltozott a helyzett, akkor még nagyobb szüksged van rá.
Jó marketinget szeretnél? Naturmarketing csapata összeállította a 2020-as fogadalom listáját. Használd, mert a digitális világhoz új megoldások kellenek!
10 + 1-es marketing fogadalom, holnapra, a jövőhétre, a következő hónapra…
Fogadom, hogy
1. stratégia szinten gondolkozom.
2. hinni fogok a brand, Pr, marketing és sales együttes erejében.
3. több platformot használok.
4. lesznek konkrét céljaim.
5. figyelek a trendekre és elemzem.
6. célzásokat elemzem és optimalizálom.
7. készítek tartalom naptárt.
8. havi szinten működök, de előre tervezve.
9. napi ötleteimet csak heti rendszerességgel zúdítom a többiekre.
10. tervezem a mindennapjaimat, hogy mindenre jussom időm!
+1 amire nem jut időm, arra ajánlatot kérek és kiszervezem!
Szép lassan sikerül az új szokások beépítése az életünkbe és nem igényel majd külön odafigyelést. Jöhet a következő, amin változtatunk. Legyünk türelmesek magunkkal, de szigorúak is.
Vállalkozási támogatásra van szükséged?
Egy-egy területre szeretnél megoldást?
- stratégiára,
- brandépítésre,
- marketingkutatásra,
- tartalomgyártásra,
- célcsoportra,
- hirdetési kampányokra,
- posztokra,
- grafikára,
- marketing szemléletre,
- Facebook menedzselésre,
- Google cégem kialakításra,
- adwords hirdetésekre,
- kiemelt jelenlétre,
- Linkedin szakmai brandépítésre,
- gyakorlati oktatásra,
- optimalizált marketing mixre,
- honlapra,
- webshopra,
- …
komplex megoldásra vagy egy-egy területre a NaturMarketing csapat rendelkezésre áll!